woensdag 19 december 2012

Flavorwattes?

Gechreven op 31 januari 2009

Ik kijk om 6 uur 's ochtens altijd naar de herhaling van Hart van Nederland op SBS 6. Nou was ik vanmorgen iets later mijn bed uit en Evy heeft maar liefst tot 9 uur uitgeslapen. Geheel per ongeluk stond de televisie nog op SBS 6 maar zaterdagochtend om 9 uur krijg je geen herhaling van Hart van Nederland meer. Nee... je wordt overspoeld door allerlei Telsell reclames met de meest onzinnige produkten die je voor de meest bizarre prijzen worden aangesmeerd... Nou had ik Evy op mijn schoot zitten en ik vond het een beetje zielig om de fles uit haar mond te rukken en de tv snel op een andere zender te zetten dus ik heb op mijn tanden bijtend naar deze reclame zitten kijken:

Dit is de revolutionaire FlavorWave Turbo, de baanbrekende wonderoven die al uw favoriete eten, vers en bevroren, tot drie keer sneller klaarmaakt met minder vet en zowat zonder enige opruim achteraf. Met de FlavorWave Turbo kunt u bevroren eten recht uit de diepvriezer halen, en enkele minuten later kunt u al genieten van overheerlijke maaltijden.Misschien is het een optie om het vlees 's ochtends al uit de vriezer te halen? En als dat een keer niet lukt bestaat er ook nog zoiets als een magnetron. De FlavorWave Turbo is zo veelzijdig dat hij kan bakken, braden, roosteren, toasten, grillen, stomen, bruinen, frituren, opwarmen en nog veel meer. Braad een sappige kalkoen, overheerlijke steaks, smakelijke kip en grill de beste zeevruchten die u ooit hebt geproefd. In enkele minuutjes kunt u er zelfs lekkere kaneelkoekjes in bakken.Nou nou.. dat is nogal wat... Ik heb een combimagnetron, laat die nou dezelfde opties ook allemaal hebben. Maar wat verstaan jullie nou onder 'nog veel meer' Kun je er ook mee bellen? Doet ie de afwas voor je? Past ie op de kinderen? Dat zijn namelijk allemaal opties die mijn combimagnetron nog niet onder de knie heeft...De FlavorWave Turbo is compact en praktisch en neemt ongeveer even veel plaats in als een grilloventje. Hij is perfect in caravans, op de boot, in een klein flatje, zelfs tijdens een barbecue. Ja dat zou wat zijn als dat ding zo groot was geweest dat ie niet eens in een klein flatje zou passen. Dan zou ie wel erg lomp en onhandig zijn geweest...En het beste van al is dat de FlavorWave zichzelf achteraf schoonmaakt.Wouw... Met zijn splintervrij getemperd glas is hij geschikt voor in de vaatwasmachine.Dus je moet hem toch nog in de vaatwasser stoppen? Net zeiden jullie dat ie zichzelf schoonmaakt?We sturen u ook de hoge en lage rekjes voor in de FlavorWave, om tegelijk verschillende stukken eten klaar te maken, zoals volledige maaltijden, allemaal tegelijk.Nou zeevruchten en kaneelkoekjes lijkt me toch niet echt een lekkere combinatie... En de handige grijptangen maken eten eruit halen heel gemakkelijk. Briljant...Bovendien sturen we u ook de FlavorWave Easy Flip Receptengids met meer dan 50 gezonde en gemakkelijke recepten, samen met de FlavorWave kooktabel waarin u de kooktijden en instellingen terugvindt voor tientallen overheerlijke gerechten.Aahhh de gebruiksaanwijzing dus. Volgens mij zit zoiets standaard bij elk apparaat dat je aanschaft. U ontvangt tevens ook de ongelooflijk veelzijdige vijf-in-één Turbo Slicer. Snijd, rasp, hak, versnipper en maal groenten, fruit en kaas in een handomdraai, om telkens weer perfecte salades en overheerlijke desserts klaar te maken in de helft van de tijd. Zoiets noem ik gewoon een rasp en die is voor een euro te koop bij de Action. Moeten jullie ook eens naartoe gaan. Ze hebben spullen waar je tenmiste wat aan hebt en ze zijn een stuk goedkoper dan jullie...

Want wat kost dat briljante wonderding nou... Aaahh ze hebben een aktieaanbieding (as usual) voor maar 119,95... Nou, ik hou m'n geld liever in mijn zak als jullie het niet erg vinden. Maar bedankt voor deze reclame want het was voor mij weer inspiratie voor een blogje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten